Tuesday, September 14, 2010

zai jian syaheeda

syaheeda mohd ghazali. kawan yana yg yana sayang sangat. dia akan berangkat ke sheffield malam ni at 11.40pm. yana sedih, sedih sangat sebab tak dapat hantar dia. yana tak sempat nak tulis anything dekat dia jugak, dan tak sempat nak bg dia apa2 pun. sekarang pukul 9.01pm.

yana gembira, syeeda baru lepas call yana. actually, sebelum tu, yana tengah call dia, tak dapat. then terus dapat call dari dia. yana gembira sangat. dia tak lupa untuk call yana. okay, cakap dengan dia kejap, and terus yana menangis. meleleh air mata, menitik nitik. walapun tak sampai 2minit pun cakap, yana rasa yana dah rindu dia. pertama kali kot rasanya yana menangis macam ni disebabkan kawan. dulu, ye, masih kebudak budakan, masih lagi belum kenal erti persahabatan, keakraban dalam persahabatan, dan tak tahu untuk menghargai nilai sebuah persahabatan yg ikhlas. syaheeda mohd ghazali, seorang kawan yang baik, yg bercita cita tinggi, seorang yang penyayang, dan juga salah seorang daripada pembakar semangat yana. betapa beruntung nya yana ada seorang kawan yang ambil berat tentang yana, sentiasa support yana, dan yana tau, dia sentiasa ada di saat yana perlukan 'a shoulder to cry on'.

syeeda, ingat tak lagu tu? aku dedicate khas untuk ko. aku sayang ko sangat2 tau. aku minta maaf aku tak dapat hantar ko, menyesal sikit jugak. ko jaga diri baik2 tau. good luck syeeda. walaupun aku cakap kat diri sendiri, anggap je macam ko ada kat malaysia, macam biasa, tapi, still tak boleh. aku gembira ko pergi sana, cuma, aku macam sedih sebab kita jauh. seorang kawan yang aku sayang sangat, dan hakikat ni, aku baru sedar baru2 ni, sejak ko datang rumah aku, tidur rumah aku. teruknya aku. aku minta maaf syeeda.

syeeda, act aku ada baca mesej yg ko bagi kat fandi, dia btau kat aku. aku terharu, sedih, dan gembira jugak. terima kasih syeeda. terima kasih kerana menjadi seorang kawan yang sangat baik, terima kasih untuk doa ko, terima kasih untuk nasihat ko, terima kasih untuk segalanya.

sekarang dah pukul 9.18pm. 17 minit dah aku tulis entry ni, dan, selama 22 minit jugak lah aku menangis tanpa henti. tapi sekarang nak berhenti dah. um! ko jahat, buat aku menangis, buat aku sedih, tapi tak pe. aku sayang ko! ko jaga diri baik2 tau dekat negara orang. jangan nakal2. belajar rajin2 tau. aku tau ko sentiasa boleh. good luck syeeda! nanti upload gambar banyak2, aku nak tengok. jangan lupa jugak beritahu aku the latest fashion dekat sana tau. ko dah janji. haa. :) okay dah, aku tak nangis dah. aku dah cool http://www.emocutez.com dah percaya kan yang aku cool? huhu

okay dah. semoga ko selamat sampai kat sana, dan semoga semua nya berjalan dengan lancar. aku tak sabar nak tengok bilik ko, walaupun ko dah tunjuk hari tu, tapi aku nak tengok pulak bilik ko dengan barang2 ko. nanti kita skype tunjuk tau. will be missing you girlfriend. insyaAllah, kita akan jumpa lagi kan? um, perhaps, next year. i'll be waiting then. okay, aku dah start nak meleleh balik. haha. cacat yana. diam2! fuh fuh fuh. okay, dah bertenang semula http://www.emocutez.com tak nak tulis dah. wek! hihihi. nanti ko gelakkan aku asyik nangis je. okay syeeda. may you enjoy your flight. love you http://www.emocutez.com

3 comments:

  1. yaya syeeda selamat berangkat jugak!
    goodluck
    tace care.
    sori aku takde entry pasal ko :(
    ceria2 selalu okeh! :rainbow

    ReplyDelete
  2. yana !! jgn sedeyh2....boleh jumpe kat alam maya kan...skrg kan mcm2 ader...

    ReplyDelete
  3. you deserved a special reply for this post. I LOVE YOU! :')

    ReplyDelete